fredag/lördag

15,31.
igår hann jag aldrig skriva :D haha. det blev fullt upp. :) först var det mys med älsk på morgonen, sen var det träna lite, och ut med azzar, och sen åkte bästis & jag till stan och kolla kläder och sånt ;D sen hem, sen gick hon hem till fidde, och sen kom älsk & hämtade mig, så körde vi också hem till fidde, så vi kolla på en film där, sen var jag trött, och då körde nicklas & jag hem. :)  imorse vakna jag skit tidigt. :(  redan nio .. fast älsk va här. :) sen var det iväg med azzar, spåra. gick åt helvete. :) men jag fick beröm iaf ;D haha.  sen hämtade vi bästis hos fidde, och nu ligger hon däckad i min säng. :)  ikväll blir det träffa östen och några andra från bhlm. :)  ingen alko denna helgen nej. :) 
puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0