can't without you anya*

förlåt, har inte skrivit på ett tag. men har haft annat för mig ;D  som att mysa med älskling och så :}
igår va jag och oliwia på en fotoutställning, och på en toalett ;D   sen åkte vi bussen hem, och då kom dennis också :}  och sen på kvällen blev det mys med älskling. :} 
idag var jag då i skolan, fick en dundrande huvudvärk. och ont i magen, precis som om någon satt inne i magen och stack med en nål. haha.  jag vet inte vad som händer nu ikväll, precis sett klart aa. älskling sa ngt om att han skulle komma, men tvekar på det, eftersom han ligger och sover! haha, en amatör.
och jo, jag har pratat med bästis mycket i dag. hihi, myyyyys. jag typ saknar henne helt sjukt mycket. :(  tur hon kommer på fredag va! :D
puss.

image13

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0