and that's it.

13,29
jo, känns som om jag har hunnit med halva mitt liv. nej men jävligt mycket på 3 och en halv timme. :)  jag har ätit mys frulle själv och läst tidningen, jag har vatt och solat, jag har vatt ute med en lång mys promenad med azzar, jag har sprunigt i en halv timme, jag har dammsugat golvet, städat upp skit på rummet. :) och nu snart blir det dusch. :)  jo förresten, ni vet kommunnissarna?  hahahaha, de är roliga att kolla på. där är en som sitter på andra sidan bäcken på en stubbe, och lagt av kläder och hjälm, och har brillor på sig och har armarna i kors. där kom en tjejnisse som hade sågat sönder ett jävla stort träd. innan stod alla och snacka brevid en traktor, utom han på andra sidan bäcken, så börjar traktorn rulla iväg. HAHAHA. sen i träd de ska såga ner, har de hängt sina kläder. :)   jo, de är roande, fast de var jävligt jobbiga i morse. :)  nåja, efter jag duschat & så, så när pappa kommer hem, ska han & jag köra ut och handla presenter till mamma. :)  sen ikväll kommer älskling hit. :) mysmys :*    jag saknar dig bätis paj. <3
puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

söt design,.

2008-03-27 @ 13:52:44
URL: http://colaburk.blogg.se
Postat av: Victoria

Hoppas du får en trevlig dag 8)

2008-03-27 @ 13:54:14
URL: http://www.nineintheafternoon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0