You look so dumb right now

jag får bara mer och mer ångest för varje tid som går med bebisarna, jag vill verkligen inte lämna bort de! :(  och jag har inte bestämmt om jag ska följa med mamma när hon lämnar de, för hon ska jobba direkt efter, och då kommer jag inte hem, och då får jag sitta på ett ålderdomshem hela natten. uuh fifan. :( bölar nästan nu, bara för jag tänker på att lämna de.   iaf, idag är det fredagen den 13. och jag är sjukt sugen på dipp som min pojkvän fick mig att bli, och jag som sakt jag ska sluta käka skit & börja träna :s  får bli efter helgen! (om det nu blir)  jag har iaf kommit på några mål under sommaren!  
möblera om mitt rum & så.
hälsa på farmor och farfar själv.
va med bästis en hel jävla del och hitta på skit.
åka till morfar och säga hej. <3
få ut familjen på ngt kul tillsammans.
tappa fett som fan.

och jag tror nog de målen får räka. de blir nog jobbigt att nå de, och tror inte ens jag kommer att klara alla.  vi får se.





Jag gjorde mitt bästa, men du vägrade att höra
på. det enda du sa till mig var, gå nu, bara gå                                                 












Kommentarer
Postat av: Olivia

du har alla rätt på frågorna <3

2008-06-18 @ 19:32:48
URL: http://oliwea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0