you can make it good.

jag suger på detta med att blogga. för det första fattar jag NOLL av det, sen blir det aldrig av, för jag lyckas alltid på ngt vänster när jag skrivt klart stänga ner allt  :s  

iaf, sov hos älskling i natt, mys. dock väckte han mig ngt innan halv sex, för han skulle och jobba. så jag fick cykla hem. somna om hemma ofc. vakna vid tolv. och sen dess har jag fördrivit tiden med datan, ps2 :$ och smsat och pratat med älsk. :)  han slutar snart, och då blir det att mysa med han :*   hugo är här nu. han är på allting ._.  men vadådå, jag är här uppe och bryr mig inte ^.^  haha.  ska nog snart slänga mig i duschen, eller i bakkaret?  i donnu.  

19 dagar kvar nu bästis. tiden går snabbt ;b  ily <3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0