till min älskade.

du är en speciell människa som skapade min väg, mitt liv. du hitta mitt hjärta och min själ därmed. dagen det blev vi, minns jag så väl. jag blev den lyckligaste man kan tänka sig, och ännu idag vandrar jag på rosenblad. aldrig har jag eller kommer jag älska någon, så som jag gör idag. du får mina tankar klara, och du får mig åter på fall, om och om igen. du är allting för mig och lite mer än allting, så jag hoppas du stannar förevigt. för utan dig i mitt liv, är mitt liv inte värt några sekunder. du räddade mitt liv, vad gör en ängel har på jorden? jag kallar dig för ängel, för du är så änglalik. jag är glad att livet vände, att det blev du och jag. utan dig i mitt liv, så är jag inte hel. jag älskar dig nicklas, och det vet du är sant. stunderna när du håller mig i min hand, är de bästa. det vi delar på älskling, det kallas äkta kärlek. ingeting på jorden kan skilja oss åt. det är min kärlek till dig som håller mig kvar här. du är den enda, du är hela min värld. 2oo7-o6-o3 låt det vara förevigt min skatt. <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0