sugar, åååååh honey honey.

idag är det två veckor kvar tills vi åker bästis, två dumma veckor mellan bara. <3
iaf, igår va älsk & jag ute och gick en bit, dock pinsamt nog har jag tränningsvärk i mina vader :D haha!  sen gick vi inom bilisten och köpte glass & choklad. :) och sen kolla vi på screm :} och sen somnade den göken!  haha, så kolla jag vidare på tv ett tag, och tillsist slocknade jag också. :}  älskling väckte mig vid halv tolv, och senare kilade jag hemåt och han cyklade till slingan. :}  ikväll blir det älsk igen! monopol står på spel! (vilket jag hoppas han inte skojade om, för jag är fett sugen att på spela det!) och lite lördags mys. :} 
städade nyss golvet på mitt rum, vilket jag gjorde igår också, kan inte förstå hur två små kattungar skitarner så snabbt! det är helt sinnessjukt!!  de är iaf söta :* 
puss.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0