jaaa. :D

om 2o dagar åker bästis & jag till gbg! :D  dock bara över dagen, men det blir skönt att komma bort med henne. det blir självklart liseberg och åka sönder allt! :D om vi nu inte får hjärtattak av gasten! :D haha . men nej, fyfan vad jag längtar!  kommer bli riktigt roligt.  :D
iaf, igår kväll gick nicklas och jag ut på en riktigt lång, mysig runda. :)  sen gick vi hem till honom och såg förlängningen mellan ryssland - hollan.  :(  jag som hejade på holland och allt! :(  sen gick vi och såg klart en film på tv som vi egentligen hadf bestämt att vi skulle se ;b men det blev bara en timme. :p  och sen vakna jag brevid om honom, och fick en kalas frukost, PLOPPISAR :D  haha.
  
idag har vi vatt på 2årskalas för lucas. :)  mysigt värre med god mat. :)  och nu ska jag snart cykla hem till älsk. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0