imagine.

tisdagen den 24 juli.
-idag vaknade jag faktist innan älsk, helt otroligt!                                         
iaf, efter en och en halv timme ungefär, cyklade                                                
jag hem. och nu alldeles snart, ska jag få åka                                                             
och hälsa på mina bebisar igen :D  om de nu               
är kvar, vilket jag hoppas både och på. hoppas                                      
någon har tagit de så de får ett hem, men också                                      
på att de är kvar, så jag kan gosa med de. :)  ikväll                             
blir det antagligen älsk :D mysmys :* 





18 dagar kvar i dag päronpung. fifan vad kul vi ska ha. :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0