hey, I wanna be a rockstar.

här sitter jag, nyvaken & nyduschad. och klockan har precis slagit åtta. grattis till mig att jag kom upp. sov själv i natt. :/ det var jobbigt att somna, men tillsist efter kittlande av kattmorrhår i ansiktet somnade jag ihop om att älsk bara dök upp på natten :$  hehe.  jo, på tal om morrhår. ni vet de två kattungarna vi hitta, vi har tillbaka de för två veckor. :* mys, men det kommer bli lika jobbigt att lämna de igen. men de var alldeles försmå för de kattungarna på katte på, så de tyckte vi kunde ha de två veckor till, så de har växt till sig!  såja, de är hos mig igen *happyface*. iaf, idag kör jag och hämtar mormor, och sen blir det ut på dagsutflykt med mormor mamma pappa. :) lite mysigt. hoppas det blir stranden :')  haha. men dock kommer jag bara sitta & längta hem till älskling. ;$  
17 dagar kvar nu bästis. <3





grattis morfar, 84år. hoppas de firar den riktigt, där du är.
jag saknar dig. <3 fortsätt vila i frid.

Kommentarer
Postat av: anya

längta inte hem till mig va.

själv ska man svettas i åtta timmar idag.

17 dagar går snabbt, eller hur? <3

2008-06-25 @ 11:03:26
URL: http://alcoholiic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0