helgen.

nå, nu har ännu en helg gått förbi. dock är vi lediga i morgon! :) skönt as hell. och på onsdag slutar man ;D  danmark med klassen då tror jag det blir. :) 
iaf, i fredags kom älsk hit & jag gjorde middag till familjen, sen efter vi ätit gick vi hem till hans bror, hans brors tjej fyllde år. :)  sen gick vi hem till honom och somna. 
i går (lördags) så gick älsk & jag hem till mig ett tag, klippte honom och vi spelade fotboll ;b haha.  jo förresten.  vi hade sån tur!  när vi var nästan hemma hos mig, så frågar jag om han hade mina nycklar. så sa han nej. jag bara nehe, och ingen är hemma. :)   så när vi kom in, så skulle vi gå bak i trädgården, så kännde jag på dörren, så hade mamma och pappa glömt att låsa ;D haha. nog tur.  iaf, sen fick jag följa med honom hem igen, och hämta min nycklar, sen körde jag hem till bästis ett tag. :) vi fjönt oss mest.  och hennes pappa tanka till mig ;D tack. haha  så körde vi hem till mig, sen kom min kusin också, så cyklade vi och köpte godis till min mamma ;b  sen fick vi köra hem anya. sen drog jag och kusin hem till honom och hoppa lite studsimatta! :)  sen körde han hem mig ;b   och så somnade jag. 
i dag blir det skolan med azzar, avslutning. sen blir det älskling i kväll. :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0