ett år av kärlek. <3

riktig kärlek lägger man inte ner i första taget, eller vad säger du älskling.

den första blick du gav mig, var det något som sa mig att alltid, alltid följa dina steg.
vart du än går. vad som än kan ske i livet med dig, finns jag, tätt intill.
jag följer dina steg vart du än går. 
som ett du och ett jag, som solens sken en sommardag,
passar vi ihop, för vi är harmoni. vi hör ihop percis som B följer A.
som de vackraste minnen, man någonsin kan ha.
vi hör ihop precis som hav och ö, som en liten bit av himlen
speglad i en sjö.

Struntar i om det blåser kalt, om vi plötsligt förlorar allt, vart vägen som vi vandrar
kommer leda oss, men det kvittar, för vi har varandra, föralltid.


image54

3/6 - o7.  let it go on and on. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0