-

ett bra tag sen jag skrev, och mycket har hänt kan jag lova.
onsdags var det då skolavslutning, fett skönt!!  efter det bar det av till dk med några från klassen. hade riktigt skoj, sen åkte vissa hem tidigare och så, sen åkte vi tillbaka till sverige efter ett bra tag i dk, med mitt första dopp i havet med kim och martin, malin vågade inte den jävla mesen!!  haha, fifan. tappa andan när man hoppade i. iaf, när man vi då var lagom fulla, åkte vi då till gröningen. :) där det blev lite mer, och sen åkte jag hem vid elva på kvällen :)   när man kom hem blev det natta mat! jävligt gott ;D haha.
torsdagen, student, dock ej för min del. :(  haha. iaf, började smått göra v mig. så sa mamma att vi skulle gå och hämta kattungarna som några människor slängt i buskarna, så vi gjorde det. :D men tassebo bo kommer i morgon (måndag) och hämtar de. :/ men har iaf haft de sen torsdags, och de är helt underbara. kommer blir svårt. iaf, sen åkte jag hem till nicklas, så åkte vi hem till hans kusin, hon  tog studenten, så blev det godmat & så :) sen åkte vi vidare till nicklas brors tjej som tog studenten. :)  riktigt skoj ;D sen blev det att gå hem. :) och somna hos älsk. :'D sen på fredagen gick vi hem till mig, och bara tog det lugnt hela dagen :) och lekte med katterna ;D haha.
 i går (lördags) så kom mormor :)  mysigt :*  sen på kvällen körde jag hem henne :) två år sen igår morfar dog :/   hate it.
idag blir det lugnt, älsk kommer nog snart om han kan slita sig från wildkids! haha :D  

måste tillägga att jag också klippte min kusin i torsdags ;D

 jag älskar er pälsbollar. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0