ghost whisperer.

godkväll mina vänner! :}
idag är det torsdag, men inte vilket torsdag som helst inte, nej. det är ny säsong start av ghost whisperer.  älska :*:*  det har redan gått 10 minuter i den, reklam (hata fyran) men oj så inne jag redan är i det!  ooh. :D   och sen har faktiskt älskling och jag 13 månader! :}  dock har vi inte setts mycket, sov hos honom, men cykla hem vid tio, för att åka till danmark med familjen. :)  blev nya skor, klänning, shorts, linne och lite smått och gott! ;D  sen när vi kom hem, cykla vi hem, eller jag, de andra gick, hem till farmor och farfar, fick 120:- och får 500:- nästa vecka, och sen fick jag massa smycken av farmor! :D  ojoj vad snygg jag kommer bli! ;D haha.  idag är det också bara 9 dagar som är mellan mig&anya och gbg!  fiiifan vad härligt! :}  
nej nu börjar det igen! 
puss :*


None

Kommentarer
Postat av: anya

(kent med bästa vän? :$) <333333333

2008-07-03 @ 23:27:47
URL: http://aniya.blogg.se/
Postat av: nickelec !

EMO-Kent, Anya ? :) haha !

2008-07-04 @ 04:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0