ursäkta!

för mitt sena "uppdaterar i morgon"  blev en dag extra, haha. igår när jag vaknade, var jag riktigt trött, och anya såväl. men jag var tvungen att gå upp och kolla min mobil, klockan var drygt halv tolv. och ja, jag gick inte och la mig igen, satt mig vid datan, och var helt seg, båda baksmällorna kom i ett på söndagen. iaf, det blev datan, sen åkte bästis hem, och då cykla eller ja, gick hem till älskling, va hos honom till drygt fyra, då han skulle jobba, och jag vet inte hur jag lyckades, men jag var hemma fem :s hahaha. iaf, så fick man en förfrågan igen om man skulle med till stenbottet, så ja, jag ringde anya. och hon var lika på som jag. så jag åkte till henne, sen cyklade vi tsm till stenbrottet, där niklas och fjömpa hade satt igång en brasa, och de grilla. :) sen blev det bada, men bästis våga inte. haha ;D  iaf, satt vi där, micaela kom också ett tag. :) sen blev det mört, och stjärnonrna och fladdermössen börja komma, så vi låg och kolla sjätntecken, iaf de som kunde, ;} hahaha.  och räkna fladdermöss. :) sen blev det cykling hem, de andra tre till bille, och jag till bjuv. :) sen blev det jag åt när jag kom hem, mat som pappa hade grillat, och GUD SÅ GOTT MÅ JAG LOVA! ahaha, helt underbart. :)  sen cyklade jag hem till älsk, och somnade där. :)
och nyss kom jag hem, klockan är fem i fyra. och det blir grillat ikväll igen. :) och sen hem till älsk, med en bra film, och mys :)  sen blir det stranden i morgon. :) 
puss.


förresten, jag ska städa upp på mitt rum nu. :) hahaha. jävla bombnedslag det blev i fredags när anya kom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0