uppe med tuppen.

ja, iaf nästan! ;D haha. cykla från älskling vid nio. vi kunde inte somna alls igår kväll/natt. jag hade väl lite mer tur än honom med det! men iaf, natten gick och nu sitter jag här, halft depp. ska lämna katterna idag antar jag. :(  buuhu. just nu leker de för fulla rullar i mitt rum!  rätt söta är de. funderar på och gå ner och äta frulle, egentligen är jag inte alls hungrig idag, men det är för att få det överstökat så mamma inte tjatar. ja, vi får se! 

jo, jag kollade på allsång igår kväll, amanda jensen var där! och helt ärligt, jag gillar inte hennes röst! sångrösten är hur fin som helst, men hennes röst när hon pratar, nej jag avskyr den! haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0