uppe i tid?

jojomensan, det kan ni sätta er på. haha, anya ringde och väckte mig vid tio, så då var det upp och göra v sig. nu är klockan tjugo över elva, och jag är nästan klar. :) ska ut med hunden också ;b sen kör jag iväg till familia och äter frukost för min del, men lunch för hennes. :) och ikväll blir det hem till älskling. :***  ska bli mys. :)  sen i morgon är det festival, jaa! är rätt pep inför helgen faktiskt! :) dock var jag inte det igår kväll när jag låg och mådde hur illa som helst, känndes som om jag skulle spy! :(  men det gjorde jag aldrig.  tur det, för då skulle jag inte fått se anyas hår idag. HAHA ;D älskar dig gumman ändå! :) nej, nu måste jag bli klar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0