torsdag.

nåja, dagen börjar gå mot slut, och helt ärligt tycker jag den har gått fort, utan att jag har gjort något speciellt mer än att saknat älskling.    jo, jag har klippt mamma också. och bakat negerbollar! ;D haha.  jo, sen har jag fått reda på att jag ska bli faster igen! gattis andy & marlene, och lucas som blir storebror! ;D     just nu tittar jag så klart på GH! :D  GAH, älskar det, får ångest bara att tänka det är en 15 kvar, sen får jag vänta en hel vecka! :(  ajja!   imorgon blir det bakken, mys :D och kul som fan! ;D fifan.   nej, men nu är reklamen snart slut, och jag avrundar för hela dagen! alltså, inga fler inlägg.  



älskling, jag saknar dig. :(  <3 ily.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0