sova är bra?

nåja, stack till älskling igår vid fem tiden! :)  så blev det tv tittande och kak ätande ;d haha. senare blev det film, men den var inte bra, så vi stängde. :) och då blev det tv istället. :)  sen somnade han, så kollade jag på en annan film, men den var lika tråkig, så jag stängde av, så kolla jag tv, och vid ett tiden vaknar älsk igen, skit pigg. haha ;D  iaf, sen somnade jag efter ett tag, och den stackaren låg vaken igen. :( sen vid kvart i sex, väckte han mig, så fick vi bege oss åt varsitt håll, han till jobb, jag hem till sängen. :)  där jag låg kvar och sov till halv ett! ;D sen blev det frukost. :)  och längre än så har jag inte kommit tycker jag ;D haha.  nej, men min bror har kommit, så jag får gå ner och säga hej! ;D 

förresten, jag sover alldeles för mycket nu förtiden tycker jag. haha. :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0