samla ihop.

ja, precis. nu ska jag samla ihop min dag för er.
jag vakna ju, sen blev det ju det med mack problemet, det blev ost på. jo förresten, när jag kom ner, såg jag att azzar hade tuggat sönder båda mina nya skor. suck, blir så trött på den hunden. och det är ju inte första gången, men imorgon blir det köpa 3 par nya, som jag får av mamma! :} det blir ju även att äta lucnh med anya. hon jobbar, så jag offrar mig. men iaf, efter jag ätit gjorde jag nog ingeting. reta min kusin lite. :) hehe. ja, senare bestämde jag mig för att bleka utväxten, så jag bad många, men alla nej orkar inte och min kära pojkvän våga inte, så det fick blev anya, så fick jag klippa henne. en bild på henne kommer på lördag, när jag har gjort v hennes hår och allt. hahaha. :) nej jag skoja! blev nog bra, jag tyckte det var fint, sen blir det ju alltid finare när man har gjort v det!  iaf, nu hade jag tänkte ta bort min pappa från tv'n där nere, han spelar ps3 som vanligt, så jag kan få se min film, som idag blev surf's up, där nere. :) såja, mer uppdatering hade jag inte tänkt för idag. :) så ni får sova väl och vakna lugnt. för jag kommer vakna av att anya ringer..

puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0