onsdag.

nu är jag hemma, efter en underbar kväll/natt/dag hos älskling. :) när jag kom igår kväll, fick man daim tårta, mums. sen blev det tv, och sen kom sex and the city, LOVLEY! :D  sen i morse, väckte han mig med frukost på sängen, vilkte jag alltid får, man brukar annars va vaken, men han väckte mig, och det var underbart :D sen efter vi ätit och så, gick vi ut en runda i det fina vädret. :) och satte oss en äng och mös. :) sen gick vi hem, och då blev det lite mellanmål, och kortspel. :)
han är världens gulligaste, är så glad jag har honom. :)
iaf, nu blir det snart middag hemma, och sen vet jag inte. ta det lungt antar jag. men ikväll ska jag kolla på film. dock vet jag ännu inte vilken. joförresten, igår kväll försökte älsk och jag se en film, 23 weeks later, men hans data bara la av hela tiden! :(  iaf, tillbaka till nu. sen blir det en skön dusch, och sen sova. :) och i morgon blir det förhoppningsvis stranden med älsk, och hans bror och hans tjej och älsk hund, kenny, och han brors hund, nemo, :) ska bli mys. men uppdaterar senare självfallet. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0