lungt till slut, godnatt.

efter många timmar, har jag lugnat ner mig! :}  undra hur länge det vara.. nej men, allt känns iaf bättre nu. dooooock kunde allt vatt tusen gånger bättre, som att haft sin pojkvän hos sig och kuna krypa ner hos honom när man kännt sig lite frysen eller bara i behov av det, och som man kunde ha kommit in på sitt program man velat! men nu ska jag se det postitivt, jag är reserv, 22 (y)  kanske går med lite tur och lite hemligheter. hahaha. men det blir nog iaf snart sängen och sätta på en bra film och glo på och ha kattungar och gosa med. nej, men förövrigt har dagen vatt skit som sakt, och jag har sminkat mig i onödan, jo varför jag gjorde det i morse, var för jag började lite, och kännde riktigt hur jag saknade att sminka mig, så ja! hahaha. nej, men nu blir det bloggoff.  ha det bra, och sov gott mina vänner.
puss. :*



hur har er dag varit?



 

Kommentarer
Postat av: Nickelec<:)

SAKT stavas SAGT! :) <3

2008-07-06 @ 02:09:03
Postat av: bästa vän

idag jobbar jag 12 timmar, tänk på mig? <3

2008-07-06 @ 07:39:04
URL: http://aniya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0