hemma.

ja, då var man äntligen hemma. :)  iaf, vi körde till småland runt nio i morse ju! :} och jag fick sitta bak, satan vad sur jag blev!!  men det gick iaf över när vi var framme i småland. stugan hade blivit jätte fin! :} nymålad och allt. (bilder kommer när jag orkar) iaf, sen körde vi och hälsade på alice :) mys. och sen tillbaka till stugan, och åt lite. :) jävla djur, där var tusen flygor som flög runt runt och runt oss, höll på att bli tokig! både pappa och jag blev bitna. haha ;D   och solen stekte som fan! :} hoppas jag fått mer färg nu iaf ;D  har iaf fått på axlarna känner jag och ser! :D sen blev det in till ursult och köpa massa ljus, och sen in till tindsryd och köpa lite, och sen öppnade sig himlen som jag vet inte vad! det gick inte ens att köra, så vi fick stå still, så vakna jag precis då, och skulle gå ut ur bilen, för jag trodde vi var hemma. haha :D  och så var pappa och jag tvugna att kissa, så vi fick springa ut i regnet! sen blev det malins jobb på hem vägen! ;D haha. bara vissa förstår, och det räcker :$ haha.
nej nu ska jag snart slänga mig i duschen, gnugga bort allt skit och sen lägga mig i sängen med en bra film! :} 
kommer antagligen en uppdatering senare. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0