godmorgon

tisdag idag. och jag längtar efter att älskling slutar jobbar,
så jag kan få trätta honom, iaf igår när jag till sist kom i säng,
så var det sex and the city, och sen efter den excorsisten! så
jag blev glad, men såg inte alls mycket, för den sov jag. haha,
och vakna sex i morse med tv på, så satte på CN :$ och kolla
lite, sen somna jag igen, och kattungarna har väckt mig lite då
och då under morgonen, men nej, jag har sten vägrat vakna, så
jag gick upp tio över tolv. :)  ja, så äre det. men nu ska jag kila
ner och äta frukost eller ngt.  :*


om 4 dagar åker vi, om 2 dagar ses vi. <3

Kommentarer
Postat av: anya

jag längtar, jag vill bara vara dig nära. <3

2008-07-08 @ 14:38:46
URL: http://aniya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0