godkväll.

nu har det blivit tisdag. måndagen startade rätt dålig, och fortsatte så ett par timme, men sen kom kevin. :)  så spela vi uno. (mästaren heter filla) och så, sen körde jag hans moppe och vi hämta film till mig henna hos han ;D lejonkungen 3 :$  ska snart krypa ner i sängen och se den. :) ska bara redigera en bild till headern. :)  har fått lite mer koll nu på saker. :)  i morgon hoppas jag få träffa älskling, saknar han. :( det är svårt utan att får träffa honom en dag helt ärligt.. :( 
iaf, det blir bakken på fredag istället för onsdag antar jag, och det blir mindre folk. :)  får reda på det mer i morgon! ;D  så hör av mig till er då. haha nej nu ska jag göra klart,  så jag kan få se min film. :)


hur har er dag varit? :) 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0