go on and take a bow.

eftersom min kära bästa vän var hos mig innan och klaga på mig att jag aldrig skriver mer, så skiver jag! haha.
iaf, vaknade med älskling. :} alltid lika underbart!  sen blev det hem, och sen bussen till stan och träffa bästis & äta frukost på ebbas vid tre tiden haha, sen blev det stranden. riktigt skönt det blev i vattnet till sist, haha. så jävla kul hon & jag hade!  iaf, sen blev det tillbaka till knutan, träffa älskling och johan snabbt. :) sen hem till mig, och sen kom Göran och hämta anya. iaf, ska sätta mig och glo tv ett tag, och sen antagligen sova hos älskling! ;D i morgon blir det dk med mor o far. :)



josefin, du vet jag finns här för dig. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0