Gavin Degraw - Jealous Guy.

så underbar låt, helt förälskad i den, som jag är i min pojkvän. (HEHE)
förutom att jag inte alls är trött och vill sova, så irriterar jag mig på alla små kryp som kryper på dataskärmen, och sen att min data är så jävla seg :s får prata med pappa i morgon, och se vad han kan göra! för så här otrolig har den aldrig vatt förr.

jag försöker klara mig i genom kung fu panda, men helt ärligt, är den inte alls bra tycker jag, och jag som brukar vara stenförälskad i _alla_ animerade filmer, men ikke denna, har ni sett den? vad tycker ni i såfall?

kattungarna håller livet uppe i rummet, med låten. men det passar inte så bra ihop, liv med den låten. haha. us, ska lämna tillbaka de i veckan. det kommer bli hårt. :( men jag visste det från början när jag sa jag kunde ta de två veckor till. have my self to blame.. :(  får cykla hem till älskling och trösta mig med honom.

nej, nu tänkte jag säga godnatt, och jag slänger in lite bilder från idag. (klicka på de) sov gott, så hörs vi imorgon! :} puss

    


- hur har er dag varit?


Kommentarer
Postat av: anya

fina bilder snutt.

jag saknar dig, snart är det lördag. <3

2008-07-08 @ 10:20:56
URL: http://aniya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0