går dagen/kvällen/natten.

hela dagen i går var jag på bakken med mamma pappa maria ste hannah kevin william eva mats och simon. :) måste säga det var riktigt kul! ;D speciellt i mulvaden på kvällen, hahaha. hannah aka djuret  ;D   ja, jag ska inte säga ngt, jag var inte sämre! ;D  och jag träffa ellan! ;D riktig kul. <3   sen när vi kännde oss klara, gick vi ner mot stationen, sen fick vi sitta och vänta på tåget som var sent, sen båten och sen tåget hem till bjuv, sen gick man hem från stationen ;b   rätt lyckad dag måste jag säga, nästan!  sen när jag kom hem, blev det någon film på feman som var verka bra, men jag somna ;d haha. och vakna nu vid ett! :)  och är riktigt sleten ännu. så idag blir det lugnt med film och så, någon på? nej, nu blir det frukost.
puss.

förresten, bilder kommer när jag orkar hålla på med de ;b



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0