fortsättning torsdag.

jag mötte älsk på netto, och vi gick in. svalt och skönt, men de hade inte det jag sökta. så älsk bjöd på glass och köpte en dricka till sig. sen cyklade vi mot slingan, och gick ner mot vege å och satte oss i skuggan och hade mys. :) gräset var lite stickigt och där va en del djur, både med och utan vingar! sen cyklade vi hem mot honom, spelade chicago. :) sen blev det jobb för han, och hem för mig. och jag körde med pappa och kasta skit och tippa och sen allivs. :) nu blir det rätt lugnt, som vanligt. men iaf, sex and the city i natt självklart! ;D men funderar på att gå ut i solen och sätta mig och läsa, men det orkar jag nog inte, har ont i magen, sims2 kanske?! javisst.  haha, uppdaterar senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0