förlåt,

för att det inte blev mer uppdateringar igår. men efter jag kommit hem, så gjorde jag v mig direkt, och sen cykla jag hem till älsk. :) 

igår, det var mysigt, dock en gnällande bästis när vi väl var i vattnet ;D  men färg fick man iaf! ;D haha.  och det var skönt på stranden, dock flög all sand upp i ansiktet och grannarna prata högt och tydligt så alla hörde, så vi bestämmde oss för att gå ner och lägga oss på gröningen istället!  men det blev bara ett litet tag, byta om, och gick och åt på ebba en gång till ;D haha. sen var det då hem för oss båda.  tack för dagen bästa vän. <3

idag blir det nog lugnt tills bästis kommer hit i huset, då sätter hon väl fart på alla i huset :D haha.  nej, men det blir mat, mys, spel, och massa skit snack! :) men nu ska jag försöka få min pappa med så jag kan få en ny fjärrkontroll, sen blir det en runda hem till alicebalice. <3 :) inte träffat henne på hur länge som helst! så det är dags. :)
lovar, kommer fler uppdateringar idag! ;D 

hur var er dag igår? :D






imorgon åker vi bästa vän! :D så sjukt kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0