dags att få skönhetssömn.

ut och gå blev det inte, med mina fönster vid öppna, och efter en tallrik glass (förlåt älskling, börjar i morgon.) så kännde jag hur kallt allting var. hemskt. :(  så jag kröp under täcket i sängen, och la mig och kollade på sex and the city, älska! sen blev det att ladda ner ett gratis spel, som man kan spela i en timme. nörd, i know.  det var rätt kul så länge det varade, men fan som jag körde fast ;D haha, sidan heter zylom där jag laddar ner från. :) finns faktiskt rätt roliga spel ;D
nej nu blir ipren och sen under täckte och sova. :) och idag hade jag tänkt somna till Most evil på Discovery. :)
hur har er dag varit?
sov gott gullefjun.



my baby is my whole world, and i really love him of all my heart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0