avrunda.

nuså tycker jag dagen får ta slut.
och som mina flesta andra dagar, har denna dagen varit lång, och rätt tråkig. hatar att alla har jobb. och plus att mamma och pappa börjar jobbar nu också. kan knappt bli värre. men får trösta mig med att jag har ett riktigt lugnt sommarlov, så jag borde orka med resteradnde år i ett? nej, fifan. bara man tänker på skolan blir man skoltrött, dock måste jag erkänna att jag saknar skolan lite. men jag är inte den lyckligate att komma tillbaka till rönnowska och HR, men jag får ta det så, och sen börja jobba på netto. skämt å sido.  men jag kommer inte den andra filmen, the dead gril. det får bli tv istället. börjar på 3an, där sex and the city redan har börjat, men det gör mig ingeting. sen kommer en komedi efter det, får se om den är ngt bra, annars finns det sexan till ett, där det är srubs nu och sen 2 and ½ men. men vad jag skriver på, missar ju allt jag skriver upp. haha, nej ni får berätta hur er dag har varit.

puss




Killar!
läs & lär:

När hon verkar blyg - Säg att du älskar henne
När hon springer bort från dig - Följ henne
När hon tar sitt huvud nära ditt - Kyss henne
När hon bråkar & slår dig - Håll henne intill dig
När hon är tyst - Tänker hon hur hon ska säga "Jag älskar dig"
När hon ignorerar dig - Vill hon ha din uppmärksamhet
När hon försöker sticka iväg - Håll henne om midjan & släpp ALDRIG taget
När du ser henne när hon är som värst - Säg att hon är Vacker
När hon skriker på dig - Säg att du älskar henne; men du måste mena det!
När du ser henne gå - Smyg upp bakom henne & ta tag i hennes midja
När hon är räddHåll om henne & säg att allt kommer bli OK för hon är ju med dig
När hon ser ut som att något är fel - Kyss henne & säg att det finns inget att oroa sig för
När hon håller din hand - Lek med hennes fingrar
När hon säger att hon fryser - Kom närmre
När hon går iväg med ett långt avstånd - Gå upp brevid henne & prata med henne
När hon flirtar med dig - Ignorera henne ALDRIG!
När det är bara du & hon i ett rum - Be henne stanna lite längre


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0