är man bra eller är man.

jo, för det är så här. att JAG helt själv har stor städar (och då menar jag stor städat, med pusta fönster, dammat _allting_, dammsugit, ställt allt fint, och torkat golvet) helt själv!!  ja, ni som känner mig, vet hur det brukar se ut hos mig :$$ hehe. ja, känner mig riktigt duktig faktiskt! jag antar att jag gjorde det för att jag inte skulle gå och tänka på att mamma lämna katterna, och det gick bra. för jag tänkte. men det kommer bli ensamt här. :( men som sakt, vi kommer ju ta katter från tassebo, de som är sjuka och behöver pysslas om och så. :)  såja, och linn och lina kommer få det fint i framtiden. :)  hoppas bara de kommer tsm, ååååw pluttisar. :( nu börjar jag snart gråta..

i natt blir det sova hos älsk hoppas jag :$  ska ge honom en lite sak också, som jag haft hemma ett tag, men glömt ta med. :) och i morgon blir det bästis, vilket inne bär frukost eller lunch (beror på vädret) på ebba's och om det blir frukost blir det stranden hela dagen! och om det bli lunch, vet jag inte. haha. 

nej nu står maten där nere och väntar och skriker på mig, fiskpinnar. mums  :*   såja, kommer möjligen en update senare. troligt inte.  puss.


hur har er dag varit?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0