and the day is over.

nu är jag hemma. dock ville jag var kvar hos älsk. :(  iaf, klippte han och färga håret, sen fick jag två mackor till GH. :D lovley!   just nu mår jag skit, ont som fan i huvudet! :(  och ändå tog jag panodil hos älsk.. men ikke ska det hjälpa mig, jävla mög..

nu väntar jag på att klocka ska gå, helst snabbare, men om en kvart blir det sex and the city x2. sen försöka sova. mm, för i morgon ska man va utvilad och glad, det är ju inte festival var dag! :) ska  bli skoj, träffa många man inte sett på år, som millan och juffs. :) <33  anya kommer vi halv fyra? då får hon skynda sig, för vår buss går 18 över ;b  ja, det ska bara bli kul. :) jag samlar ihop min helg på söndag! blir nog inga vettiga uppdateringar i morgon. möjligt på morgonen, men knappt. nej nu ska jag gå och tömma diskmaskinen .. suck. 


hur har er dag varit?

Kommentarer
Postat av: anya - my life, your entertainment

jag är hos dig tjugo i fyra. då förväntar jag mig kall cider & det svarta linnet. sen blir det inte nådigt.

2008-07-25 @ 07:05:24
URL: http://aniya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0