amy macdonald.

har blivit helt tokig i hennes låtar haha.  :)
iaf, idag va alice här ett tag först, blev aldrig älskling, för han sov förlänge. :(  sen körde jag hem alice. :)  sen gick jag med azzar hem till min farbro. :)  mamma och pappa hade cyklat i förväg, sen nu ikväll när vi skulle hem, fick jag ta pappas cykel. :)
ni ser kanske jag har grejjat lite med bloggen? inte helt nöjd, men kan inte fick texten i sidan högre upp ;s hittar inte det, vet ni säg till tack! :)   
men nu ska jag kila till sängs, blir inte LK3 ikväll, orkar inte har så förbaskat ont i magen nu. :(  kniper och har sig. såja, hoppas er dag varit bra :) berätta gärna vad du gjort! ;D  
sov gott :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0