allt är klappat och klart. (nästan)

jo, ni minns när jag skrev vad jag skulle försöka hinna med under sommaren?
det med att möblera om mitt rum har jag börjat med. :) har mätt och grejjat med
två kattungar! ;D haha. och skissat upp en ritning om hur jag kan ha det! ;D nu
ska jag bara se vad pappa tycker! :} lär behöva hans hjälp med alla sladdar
från datan, tv, dvd, telefonen, internet & ja allt! haha.  mjo. :) 
iaf, efter förra inlägget cyklade jag hem till älskling, och kom på att mitt liv är inte
förstört, fast det är deppigt, jag har ju iaf han kvar! och min bästa vän. <3
egentligen behöver jag inget mer än de två. :)   ja. nu ska jag äta "frukost" (17.29)
och kolla på tv lite. :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0