a new day.

då var det onsdag. vakna vid tolv, rätt skönt. :) låg kvar i sängen och glodde tv lite, men där var självklart inget riktigt bra! så nu funderar jag på gå ner och äta, idag är jag inte ens hungrig. men det är en vana att äta frukost, men mitt problem är.. jag vet inte vad jag ska som pålägg!  jävla skit. haha ;b nej men annars ser veckan bra ut, bästis kommer på fredag eller redan i morgon och lämna grejjer, sen kommer hon på fredag efter jobb, då blir det dk med henne och malin och flera! :)  sen stannar hon hos mig tills på söndag, och på lördag är det kalas 16,00. får se om jag går dit en runda ;D men blir nog så. :) det är för isaaz förresten! :)  nej, nu ska jag gå ner och ta hand om mitt mack problem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0