1 sammandrag.

nu har helgen gått, och helt ärligt, älskar jag den! :D  den har vatt helt underbar, träffat människor man inte sett på år, fått nya vänner osv som en festival ska vara! :)  nej, helt lyckad. jag sitter här nu, precis hemkomen, tre på natten och det är söndag, söndag som bara bestär av vila och höra hur andras helger vatt! nej, detta borde man fira med ngt stort, men det orkar jag faktiskt inte. det räcker nu för denna helgen, tillbaka en annan gång, nu ska jag äta och se på film, så vi hörs! ;D  uppdaterar i morgon. puss.

Kommentarer
Postat av: Alicia

Hej! Du får jättegärna ta en titt på min blogg :-)

Finns massor med fina bilder, collage och tips om allt gällande kläder, smink och hud-/hårvårdsprodukter, plus personliga inlägg.

_______________

Vilken är din favoritparfym och varför? Skulle bli jätteglad om du svarade på det, som en kommentar på inlägget som ställer den frågan i min blogg.



Kram Alicia

2008-07-27 @ 03:16:31
URL: http://aliciaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0