*you can, if you want 2.

nu har jag sett första skivan av femte säsongen av oth, nu börjar jag älska det igen! det hade hänt så mycket mellan fyran och femman, att jag saknade fyran. saknade det med de gick i skolan och så. men det börjar ta igen sig nu. egentligen vill jag bara se det hela tiden, men jag måste spara mig lite ändå ;D
jag hade tänkt se en avsnitt nu, men jag ser på klockan att jag inte hinner, ska göra v mig, plocka upp på rummet, och sen gå och möta älskling. jag kan se om jag kan fjäska för honom att vi kan se ett avsnitt. han gillar inte det, och han vill inte ge det en chans, vad är det för pojkvän jag har egnetligen? :D  haha.  
sitter samtidigt nu och försöker filura ut ngt vi ska se på tv ikväll,  där är sagan om ringen - härskarringen, men tror inte jag är så sugen på att se den egentligen ;s aldrig gillat de filmerna. sen är där ju även harry potter och den flammande bägaren, men jag tror jag har sett den ;s och sen vill nog ändå inte älsk se den! haha.  ja sen är där ju beck - sista vittnet, men alla de har vi sett men vi brukar ändå glo, så det blir väl mest troligt den?! haha.  såg att där har gått/går/ska gå många filmer på tv idag.  ajja, vi får se ;D 
det blir iaf PIZZA! :D haha, det fattar bara några få. jag har inte gillat pizza förr, antagligen för jag inte gillar kebab eller alls gatuköksmat, luktar skit, och ser ut som skit! men den enda pizzan jag känner för mararitha, men egentligen hur gått är det nu?! haha. men ändå har fått det på huvudet. 
nej jag hade ju mycket och göra, hinner inte sitta här mer.
jo förresten! har sovit med öppet fönster i natt och utan täcke. man kan ju undra vad jag höll på med. men iaf, jag fryser ännu och vet knappt var jag ska ta vägen. :D


puss






idag är det 3 år sen jag tog hål i navlen! haha ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0