ut i god tid

nu har jag gjort v mig och allt. och det är 50 minuter kvar tills bussen går, men det var ju för jag gick upp en timme tidigare än tänkt, för jag kunde inte somna om, har vatt vaken sen 0710. bara för jag ställde min mobil till älskling fel.. så somnade han om, man jag kunde inte somna.
jag har fått en jävla huvudvärk. och jag svettas och fryser också ;S fan är det egentligen .. undra om jag börjar bli riktigt sjuk, eller det bara är för stunden. jag hoppas jag håller på att bli riktigt sjuk. för den 8 börjar praktiken igen, fan jag orkar inet. :( sån jävla ångest, vill inte.. :(
nej, nu ska jag försöka äta.. är inte alls hungrig egentligen, och när jag gjort macka, så kommer jag inte äta den, så egentligen är det helt onödigt..
ja vi får se.



puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0