torsdag / fredag & lördag

sjukt dålig jag är ibland. haha :D
men iaf, torsdags var det då praktiken hem ett, tåget 13.16 (otroligt jag hann) och sen hem och göra v sig, sen var det julcabaré på alices & hugos dagis. skit skoj, och de är så duktiga :')  de sjöng blinka lilla stjärna på engelska också! blev riktigt chokad.  :)  längtar tills man får egna barn, och kan gå på dagis och kolla på de, och känns sig stolt! så länge får jag ta nytta av lucas, alice och hugo ;D och sen var det hem till älskling. 
fredags var det då skolavslutning, och sen blev bestämde malin sig för att följa med mig till väla, så ville michaela med, så vi fick först åka till ängelholm och hämta pengar till henne, och då hann jag träffa ellan baby <333  och sen blev det väl! :) och det blev ett hårspray till mig, och sminkservetter. :)  och sen blev det massa julklappar till älsk ;) haha :D  och sen blev det hem, och ta det lungt, älsk kom vid sex på kvällen tror jag :) vi mös och kolla tv, tyvärr så somnade jag tidigt, men jag har vatt trött hela veckan :s undra vad det är. det är annars alltid jag som brukar stanna uppe längst. men det blir nog ändring nu. :) 
och älsk har precis gott nästan. :)  hörde alice och hugo kom nu, så ska gå ner till de, men de kom  upp nu och sprang och krama mig båda två :D arh <33  ska kila ner nu, sen duscha, och sen göra v mig, och sen städa rummet. :) eller menar tvärtom tror jag ;D haha.



puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0