torsdag.

nu på lovet håller man knappt reda på vilken veckodag det är! och skönt är det på ett sätt, men kan bli förvirrande.
hade ett riktigt underbart slut på min julafton tsm med älskling. :)  och jag vaknade redan nio hos de, och gick på toa, och sen var jag pigg och jag kunde absolute inte alls somna om, och jag tänker jag låter älskling sova. :) så han vaknade en timme senare. och kan säga att han blev chokad att jag varit vaken en timme. haha ;D  iaf, pappa kom och hämta mig vid tolv, och sen dess har jag haft full rulle återigen här hemma. nu ska jag srpinga in och göra v mig, för att sen köra till mormor och hämta henne.
jag tar mina julklappar senare idag, eller imorgon. vi får se, för idag kommer andy marlene lucas fredrik ulrika miranda isaac alice hugo och då självklart mormor med, och äter julmiddag och har mys. och sen ikväll kommer älskling. :D 
nej nu får jag göra v mig.



puss



snälla, kan ni inte också hålla lite julfrid? :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0