the time.

det blir ett litet mer pesonligt inlägg nu.

jag saknar dig.. våra stunder tillsammans, skratt, tårar, hopp, lycka, funderingar.. ja allt som vi nu hade tillsammans. (har) för fast allt hänt, är du ännu den bästa vännen, fast du kallar andra det, men du är iaf min .. och jag benämner ingen annan det längre, än dig.  jag kan jämföra oss med tusen olika saker i hela vida världen, men inget är ändå lika bra som oss tillsammans. det är faktiskt helt hysteriskt tomt utan dig. jag avslutar med samma mening jag börja med, jag saknar dig ..


det blev inte många rader, men tankarna flyger i huvudet, och vill inte komma ut i ord.
och tårar börja komma. det får räcka nu.     kom tillbaka bara.


och den som är "dig / du", vet det. och behöver bara veta det.

Kommentarer
Postat av: du/dig.

antar att det blir bäst om jag kommentera anonymt, eftersom det faktiskt är personligt.

jag saknar dig med. och även om jag kallar andra det, så är du, och kommer alltid vara, nummer ett i mitt hjärta. du är bästa vännen någonsin, och jag menar det.



& du förstår inte hur många tårar jag fällt för dig. jag saknar dig.

2008-12-28 @ 14:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0