suck

jag är så trött på allt nu! jag orkar inte, gräv ner mig. jag har tusen gånger miljoner problem känns det som!  

iaf, köpt min egna julklapp, men eftersom jag inte är på humör,blir det ingen bild. det var löshår till mig. som just nu känns helt meningslöst.  skolan gick bra, slutade tidigt från alla lektioner. skönt på ett sätt, men väntan är inte rolig.
jo och sen detta med jordskalvet, har hört många olika verisoner och läst! rätt kul ändå, många trodde det var spöken som hoppade i sängen eller ngt, och vissa trodde det var någon som slog och massa annat, och själv skyllde man på hunden. haha.
nej jag känner att detta inte leder någon värt. jag ska gå från datan, för det kommer bara bli värre om jag sitter kvar.


ni får ingen puss idag, inte på humör.

Kommentarer
Postat av: josefin

då får du en puss av mig.

2008-12-16 @ 17:00:18
URL: http://juffemedkniven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0