onsdag.

nu har jag blivit på bättre humör, tur är ju det?! :D 
praktiken idag, först gick det sakta, sen hoppa klockan. härligt! bara en dag kvar, sen är det slut på praktiken detta året! sen är det nog bara 14 dagar samanlagt på praktiken, ja vi får ju se.  iaf, efter praktiken, blev det hem! köra och handla julklappar till mamma! när pappa och jag är ute och handlar, blir det alltid klart i tid, och rappt! inget massa, ska vi inte kolla det? ska vi inte vänta och se om vi hittar ngt annat? rätt skönt att ha det gjort, nu är det väl bara nicklas som jag INTE vet vad jag ska köpa till. arh! riktigt svår den ungen :s ska nog ut och handla till pappa på fredag, och kaj. :) sen tror jag det var alla, ja utom nicklas då. men jag väl lite ideer. vi får se. :)
älskling åkte nyss. :( vi sågs på väla, och sen efter ett tag tog han bussen till mig och kom. :) ojjj den fick jag till :D HAHA. förhelvete. :)
iaf, jag ska bara kolla mina favorit bloggar, och sen bdb. sen blir det OTH! fått säsong 5, jippi. :D    vi hörs i morgon! ;D
sov gott.


idag får ni en puss, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0