nyårs(löften)




jag brukar alltid komma på en massa löften, men aldrig hållt något ett helt år.
detta året ser de ut så här;

*faktiskt ska jag börja träna lite! om det nu bara är så att ut och gå en runda varje eller varannan kväll. (sagt det förr, kom igen nu filla)  jag kan ju börja gå ut med min hund mer? :D

*äta mindre godis! inte för jag äter så ofta, men jag ska bara äta på helgerna, och helg dagarna. jag hade tänkt säga, att INTE äta godis, men det vet vi ju alla hur går. jag ska iaf säga att INTE äta, och se hur många dagar jag kan hålla mig! och jag ska vara ärlig ;b

*hjälpa till mer hemma! jag är lat, det är verkligen jag. L A T = filla. mmhm, så kan man säga. jag ska skärpa mig mamma och pappa :*

*vara snällare! visst är jag snäll mot mina vänner, ja det kan jag faktiskt säga utan att få dåligt samvete, jag ställer alltid upp för de, och pratar och lyssna och stöttar. (och om ni inte visste, vet ni nu ;b) men mot folk jag aldrig träffat förr! fyfan vad jag är elak.. det har blivit för mycket bråk med okända detta året, jag ska bli snällare.

tyckte det var rätt höga krav på mig själv, herrejesus tänker jag nu när jag läser igenom de, men jag ska försöka. sagt är sagt, och kommer aldrig tillbaka. (älskling jag har lärt mig stava till det nu)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0