nu äre torsdag.

ÄRTSOPPA!


tja, jag lever och så. hjärtat slår som det ska. jag uppdaterade aldrig mer i tisdag eller onsdags som jag lova. fy på mig. men älskling och jag var(är) ju som sakt ensamma hemma. så vi eller JAG laga middag till oss, det blev falukorv och mackisar :D  och sen mös vi och kolla mannen utan öde. (Y) bra så långt jag såg, älskling somna innan. han sa den inte var bra ;b men det vet inte han. haha. :)
onsdag; praktik första dagen.  jojust det, nationella i matte först! säger som han på idol, som jag citerat från förr, två tumnar ner & jag förlora!  ja, nationella kan inte sänka mitt G iaf, bara höja, vilket det troligt inte för ... haha, har andra delen på torsdag, om en vecka. herrejesus. :(   nej iaf, första dagen på praktien var lång, tråkig, och långtråkig. :( det var inte kul. orka stå och slava och inte få betalt. ajja, jag överlever väl. de har ju humor. idag var det jag, och fem grabbar, och sen en kvinna som höll på i matsalen ,b haha.  och idag hade även älskling och jag ett och ett halvt år. otroligt vad tiden går.  det känns som om det var igår vi satt på bänken tillsammans för första gången. arh. jag älskar dig bebispaj. <3  
torsdag;
praktiken, tråkigt och långt. arh.. :( iaf, det var jag och hon kvinnan, och sex grabbar. arh. haha. men de har somsakt humor.  fast idag fick jag mest stå i källarn.. kallt som fan. :(  sen var det hem, älskling äta och så. :)  och myyyysa! marlene och chibbe och lucas var här också. :) marlene skulle låna ett par stövlar till i kväll, hon skulle på julbord ;b  haha.  ska snart in i duschen. älskling har gått hem och glor hockey, och kommer sen igen! :) 
imorgon; kommer mamma och pappa hem, myyysigt och se vad jag får ;D haha. även praktik i morgon. :( usssh.  känns som ett litet långr inlägg, men det behövdes antar jag. 


puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0