när man minst anar det.

nu är jag hemma igen. och jag har hunnit med en massa! :D
pappa kännde sig snäll idag tror jag, så vi körde in till stan och azzar var med. och oj vad han sprang och hade sig där, han är ju inte van där, så han var ju tvungen att lukta överallt! :D  iaf, håret fick man inte lämna tillbaka, så det är väl tillbaka med silvershampo och tvätta och tvätta. jag får stå ut med att det kliar med, det ska nog gå. ska vänta tills jag har pengar så ska jag köpa och sätta fast med vaxproppar ;b 
iaf, sen körde han mig till söderpunkten, sprang in på b young, men en klänning där jag sett var inte kvar! :( nog tur, för annars skulle jag inte funnit det linnet jag gjorde :D
sen körde han mig till familia, och så hoppa jag av där. :) gick där, leta efter skor och leta och leta. hade nästan gett upp hoppet om att finna ett par, men till sist, ja då stod de bara där framför mig. underbaringar. :') haha.  jag älskar skor. iaf, så jag köpte ju självklart de. men då var det 30 minuter kvar tills bussen gick. och jag hade redan gått ett par varv.. så det blev långtråkigt. men nu är jag hemma ;D och nöjd och glad. :) 
snart ska jag cykla och klippas. och imorgon ska jag klippa kevin ;D haha.


puss


bild på dagens fynd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0