merry x-mas.

godjul alla. :) 
jag vaknade av älskling låg och sa god jul till mig. kan man få en bättre morgon? -Nejdå.  dagen gick vidare bra, med julklapp på morgonen av tomten :)  och sen skulle jag skrivit till er innan idag, men det blev att städa upp rummet, hjälpa till i köket.  och sen blev det att göra vid sig. nu sitter jag här, halvt nöjd, eller inte alls. hade inga julkläder! för på ngt vänster hade jag helt glömt bort att köpa det, så det blev ett par shorts och strumpbyxer och en pike. :) haha. och håret blev jag inte alls nöjd med idag, och sen inget alls. :) haha, får bli bättre imorgon. nu ska jag ner och äta ngt, skit hungrig :S men jag är bara sugen på julmat! jag vill ha nu!! arh haha. :D och sen ska jag slita upp paket. jag orkar inte vänta länge till. vatt sugen på att öppna mina paket för älskling o hans föräldrar sen igår när jag fick det :D och sen ikväll, ska jag faktiskt kila hem till älskling, tacka för alla fina julklappar, och sen nanna där. :* 
nej nu är det snart kalle, som man aldrig sett förr! ;D 
god jul.



puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0