måndag

helt förvirrad i dagarna ännu! det tar verkligen tid att reda ut vilken veckodag det är! både för mig och min pappa. 
iaf, går kvällen ordnade sig. och älsk sov hos mig, men den jävlen vaknade vid halv fyra, väckte mig fyra, han hade tråkigt och inte kunde somna. :D haha, så jävla söt. men jag fick problem då med, jag låg aldrig bra, tvn störde mig faktiskt för engångs skull också! så jag gick och hämtade ett täcke till mig, och la mig i soffan där jag somnade gott. och vid halv   elva gapade älskling på mig. dags att gå upp, och det blev frulle. sen läste vi tidning och löste korsord ;b haha. neerds.  iaf, sen kilade han hemåt, och jag in i duschen :)
hade tänkt mig väla en runda efter middagen, behöver och VILL verkligen. och jag hoppas jag hittar ngt. :) annars blir jag ledsen. 




puss

Kommentarer
Postat av: a

jag kommer alltid finnas här.

no matter what.

2008-12-30 @ 00:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0